I´m Back :)

Ja det va ju verkligen inte igår jag fick mamma till att skriva om mina dagar men bättre sent än aldrig som jag så klokt brukar säga :)
Det är mycket som hänt sen dess, jag går framför allt men springer är nog kanske rätta ordet nuförtiden. En massa tänder har ploppat upp så nu har jag 12stycken vassa gaddar som jag mer än gärna använder när ngt ovälkommet el välkommet för den delen oxå stoppas in.

Just nu sover jag INTE fast klockan är mycket, mamma trodde jag skulle somna där vid 21 tiden men jag ville luras lite med henne så jag tog en power nap i ca 30min för att sen med mitt gladaste rop signalera att nu va jag pigg igen :)
Å tur va ju det för när jag tog min lilla tupp lur så hade pappa åkt iväg för att handla kebab och pizza till mamma och honom men nu fick även jag en del av "kakan".

Imorgon pratas det om att vi ska till Ikea, jag har vart där massor av ggr förut så jag vet faktiskt vad det är. Det är ett jätte stort hus där mamma brukar ta en vagn och fylla med massor av saker, mycket till mig men många saker som hon själv tycker hon behöver. Ivarjefall är det de hon försöker övertala pappa om när de står vid kassorna.

Sen ska vi va barnvakt åt min lilla kusin Leoni för hennes mamma jobbar på tisdag och det gör inte min mamma, kul tycker jag för det kommer bli mitt första pyjamasparty och första gången jag har en kompis som sover över. Vi ska terrorisera mamma ordentligt (som vanligt) hihi mamma pratar om att hon hoppas vi sover som vi ska men varför det när man har besök ska man ju va artig å social, sova kan man göra när man blir gammal ;)

Puss Tuwis

Bilder på min super coola pyjamas från Paul Frank, tack tant Fia och Martina :)





Lite små sur när det inte gick precis som jag ville....



Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhhh Isac har med den traktorn dt är hans favorit sak :D Sååå söt o stor hon blivit!!!

Kramis

2009-01-13 @ 12:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0