Underbart är livet :)

Idag är det sååå underbart väder alla i min familj bara älskar solen, el ja kanske inte alla mest mamma hihi..
De hade fabriksförsäljning av barnkläder upp i foketshus idag så dit begav vi oss först, det fanns massor av kläder men inte mycket som föll min kära mor i smaken så vi kom därifrån med en simmande badanka och ett par byxor.

Sen kurrade det i magen på föräldrarna så vi gick till No:1 en lokal pub och restaurang där de fick sitt behov stillat, jag åt lite dessert eftersom jag hade ätit dillkött med sås, grönsaker och potatis strax innan vi åkte hemifrån.
När de var färdiga var jag såå trött/irriterad på att ha suttit i vagnen för länge så pappa lät mig sitta på hans axlar så gick vi ner till slotsparken och matade ankorna, det tycker jag är superkul speciellt när de vågar sig upp och är jätte nära mig i vagnen.

Just nu tar jag min eftermiddags lur så mamma tänkte hänga lite tvätt och plocka lite här hemma som vanligt då hihi....

Puss Tuwa

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja hus är verkligen jätte skönt att ha. Och visst är det en jätte skillnad att flytta från lägenhet till hus. Helt plötsligt är det så mycket mer som ska skötas. Så som trädgård m.m som iofs är roligt att pilla med :-) Men den ekonomiska biten också, det blir så mycket mer att betala... Man blir ju som sagt bortskämd av att bo i lägenhet. När vi bodde i haga betala vi 3800,- på våran 2'a. Och det va med lån osv. Helt sjukt :-)Jasså, byta jobb är ju alltid roligt. Om man hittar något man vill ha alltså :-) Vad jobbade du med innan??

Kram

2008-05-29 @ 08:52:07
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hehe, jag vet jag somna verkligen jätte tidigt. Jag va jätte trött redan vid åtta tiden, på skit träligt humör också så då va det lika bra o sova :-) Hur dax somnar Tuwa på kvällarn? Nathalie har börjat vakna så himla tidigt, inte konstigt att man blir trött.:-)

Ok, jag testade också ett sånt jobb en gång, fast på XLNTmarketing. FAN vilket skit... Haha :-) Fast jag jobba bara ca 1 vecka. Och da va mer än 2 dagar bara info-dagar ;-P

Nu jobbar jag på Top Städ, ja ett städföretag alltså :-) Det är faktiskt helt okej. Saknar lite att jobba o tjäna pengar. Och nu kommer jag inte ens komma tillbaka mellan barnen... Blir kul den dagen man ska berätta det. Erhm...:-$ Där i mellan har jag jobbat på en shellmack, Otten och innan allt detta i travstall. :-)

Vad gör ni idag då? Själv har vi varit ute lite, varit på promenad och mest slappat. Kram

2008-05-29 @ 13:25:42
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag får lov att skriva grattis :-) Hur mycket fyller du?om man får vara nyfiken

Vad gör ni mer i helgen? Vilket underbart väder va? Jag ligger ute hela dagarna, har tillomed smörjt mig med lite cocosölja, men jag tycker inte det funkar så bra. :-/

Ikväll blir det grillning med min mamma o pappa och R's mamma, pappa mormor och morfar. Ska bli trevligt.

Ha en bra helg!! Kramar

2008-05-31 @ 15:23:12
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Carolina

Arsch, det är väl inte "så" gammalt... Då är du ju "bara" 3 år äldre än min sambo :-)

Vad vart det för mat igår då? Vi åkte o hämta pizza, och aldrig förr har det smakat så j*vla bra :-) MMMM!!! hehe...

Jaha, om 1 vecka precis ligger en annan på playan nere i Spanien. Tusan vad jag längtar! Har endel att göra i veckan så jag hoppas den går fort :)

Nu ska jag greppa våran lila sabbeltandade snabeldrake. dvs. dammsugaren. Hehe...

Kram

2008-06-02 @ 15:57:35
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0