Tordag på stan och hos Morfar

Som ni såg i inlägget nedan så var vi och shoppade på stan idag och då passade vi på att hälsa på Morfar också.
Mamma tycker det är lite tråkigt för även denna gång var jag lite små grinig men det va ju bara för att jag inte hade fått min skönhetsblund mitt på dagen. Men jag hade även ngr ljusa stunder där hemma så självklart har jag lite bilder å visa på det.

Puss Tuwa

image113

På väg å busa med min kusse :)

image114

Heej...lek med mig då du ligger ju bara där (tråkmåns) ;) hihi

image115

image116

På väg hem från Morfar, sitter med moster Karins kompis Ullis :)

image117

Här fick även min yngsta moster Karin plats på bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0