Regn: städdag

Ja mycket har inte hänt idag hihi ...Det regnade från och till idag och mamma var på ett jäkla humör, hon är lite pedant av sig å det var ju såååå stökigt så det vart stortädning här hemma. Jag slappade mest förutom att busa som vanligt då, pappa busade mest med mig eftersom mamma var sååå upptagen med allt damm här hemma ;)

På eftermiddagen gick vi ut en sväng mamma skulle till centrum och köpa nagellack för att måla insidan av hennes förlovningsring. Det verkar som hon fått ngn allergi så hon har knappt använt ringen som de betalade dyrt för, vilket är tråkigt. Men som sagt inget som lite nagellack å även bra handkräm inte kan råda bot på ;)

Dessutom har jag vart uppe hela dagen idag utan ngr som helst sömn pauser börjar ju bli stor flicka nu å då behöver man faktiskt inte sova så mycket på dagarna. Men tillslut så kom även JohnBlund och hälsade på idag så jag somnade strax innan 21.00 så nu sussar jag sött :)

Kolla min coola frilla innan jag somnade hihi

Puss Tuwa

image190

Tuppkam är sooo back :)

image191

Sååå SÖT, mammas ÖGONSTEN :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

(Åh våra sötnosar har visst samma pyjamas:-)) Ja visst är soldressarna gulliga, och så himla smarta! Man slipper att smörja in hela ungen i massa solskydds krämer, även om man endå måste smörja endel av dom.
Gossip girls är en serie som jag tänkt se, men som jag missat. Jag gissar att det är andra säsongen som började i tisdags innan DH? Vi har inte haft kanal 5 så länge heller, så lite pga det har jag missat den. Men den verkar himla bra!

2008-05-22 @ 09:12:50
URL: http://iiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0