Onsdag en dag hos tandläkaren

I onsdags så var det tid för mitt första tandläkar besök, ja självklart var det inte bara jag som var där utan även 4 andra barn, det var en information till mamma och pappa. Visserligen var det bara jag och mamma där för pappa hade jobbat sent och ville inte väcka honom då vi var där redan vid 10.00. Väl där var det en jätte gullig kvinna som pratade med oss hon gav mig så många komplimanger så mamma nästan skämdes hihi... bla sa hon att jag va jätte söt, å en jätte glad tjejja å hade såå många tänder :) jag bara smilade upp mig hihi

När vi kom hem var jag väldigt trött så jag vilade lite och mamma satte gång å storstädade (som vanligt)!

På eftermiddagen kom morbror så mamma slingade håret på honom och de bestämmde sig för att gå ut å äta på kvällen. Jag fick inte följa med då det är så rökigt på uteserveringar men jag hängde absolut inte läpp för det för jag skulle till MORMOR världens BÄSTA MORMOR där har jag alltid kul :D

Jag slumrade en stund hos mormor på kvällen men va vaken när mamma och pappa kom å hämtade mig vid 21.00 men när vi kom hem somnade jag 10min efter tänderna var borstade och pyjamasen va på..mamma hann dock ta en bild på mig innan jag somnade, som vanligt då hon e en jäkel på å dra fram kameran hihi


Puss Tuwa

image148

Gullunge :)

image149

Sötaste tjejen hihi

image150

På väg till mormor, pappa är sååå söt i min pippi ryggsäck hihi

image151

Kolla min coola frilla innan sängdags hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0