Ny bilbarnstol och nya kläder dessutom bus med Isac :)

Idag var det dags för stan igen, min speldosa till sängen har gått sönder å mamma var arg så in till stan begav vi oss för att reklamera (skiten som mamma säger) den.

På stan köpte vi även en ny bilbarnstol då jag snart har vuxit ur min gamla den var grå och svart å såg super skön ut :)
Mamma ville egentligen ha en annan där man kunde justera lutningen lite men de hade ett skumgummi underlag som jag kunde komma åt och slita sönder å självklart äta, så den blev det inte men mamma var mycket nöjd ändå :)

Efter pappa hade lämnat oss (han jobbar i linköping idag) så var mamma och jag på jakt efter en solhatt. Inte världens lättaste att hitta då alla är så stora och fula (säger mamma) men tillslut efter ca 10 provade hittade vi en på lindex. Fick även en ny body och två par byxor där :)

Efter allt för mycket glidande på stan begav vi oss till Angelica och Isac, de satt utanför deras lägenhet i parken och solade. Vi bodde oxå där förut, på samma gård men mamma och pappa flyttade där ifrån när jag var ca 3mån för de tyckte det var mycket lugnare här i Finspång för mig.

Väl där sov jag en stund men sen var det full rulle, han e rolig den där Isac men han ville heller inte busa så mycket som mig men det kommer med åldern hihi nedan följer bilder...

OBS! Känsliga tittare varnas då mamma tyckte jag var sååå söt och la in massor av bilder hihi


Puss Tuwa

image152

Jag sover efter en lååång dag på stan..

image153

Angelica och Isac myser i solen :)

image154

Jag på vift i gräset och det följer en rad bilder på det hihi....

image155

Nu har jag fått dig, ditt lilla grässtrå..

image156

image157

Agges skor luktar som de ser ut haha..

image158

Nu drar jag...

image159

Va ingen som följer efter...

image160

image161

image162

image165

Hej min prins :)

image166

Puss på dig hihi

Kommentarer
Postat av: fröken elin

vilka härliga bilder:)
söt brun mössa:D

2008-05-09 @ 00:50:31
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0