Lördag

Igår var det Motordagen i Igelfors så jag, mamma och pappa begav oss dit vid lunch tid, det var massor av roliga bilar att titta på men mest var det roliga människor hihi

Efter Igelfors åkte vi hem och gungade lite innan vi skulle bort på eftermiddagen jag och pappa tog en tur i rutchkanan oxå jag var lite skeptisk först men det gick riktigt bra :)

Kvällen tillbringade vi hos mormor och moffa rune där vi grillade och hade super trevligt, men jag gillar inte att sova borta så vi gick hem innan ESC började och jag somnade redan i vagnen så det blev inget ESC för min del :)

Puss Tuwa



På Motordagen i Igelfors...







Pappa och jag :)











Hmm ska vi verkligen....



okidå pappa nu kör vi :)


Kommentarer
Postat av: Carolina o Nathalie

Hej o tack :-)

Ja det känns faktiskt jätte bra. Den här sommaren blir ju inte alls jobbig eftersom magen inte kommer hinna bli så stor. Och nästa sommar är bebisen redan ute :-)Där imot kommer man ju få köpa stora skor o jackor, för jag antar att man svullnar endel på vintern med. Jag vart inte sååå gigantisk, tycker jag inte själv :-) Men visst va det lite jobbigt endå, även om det var en bra sommar att vara gravid i. Den va ju trots allt inte så jätte varm.Allt bra med er annars i värmen? Jag har legat ute o lapat sol nu i nästan 2 timmar. Nathalie sover jämt så länge på förmiddagen så då passar jag på :-)

Kram!

2008-05-28 @ 13:04:19
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0