Jag sitter helt själv :)

Japp idag satt jag helt själv utan att ramla/luta åt det ena el andra hållet. Konstigt det där hur man kan saker från den ena dagen till den andra. Hur som helst mamma är super stolt :)

Idag så var vi på uppdrag, uppdrag fixa mammas hår. Mamma va så snål att hon gjorde slingor hemma igår problemet var bara att bak vart det inga slingor alls (kan tilläggas att mamma drog ut alla slingor själv förutom där bak då moster hjälpte till hihi) och vid hårrötterna vart det jätte ljust eftersom mamma är blond på riktigt men färgat håret svart de senaste åren. Hur som helst mamma ringde super frisören Emma så hon var så snäll att hon fixade katastrofen, det tog ett tag dock för först vart det mer slingor sen färgning av utväxt. Jag hade hur som helst super kul för Emma har 2st svans barn där hemma som är himla roliga att busa med, mamma var dock rädd att de skulle riva mig av misstag men jag hade full koll hihi.

Jag sov inte en blund på hela dagen så när vi åkte hem slocknade jag snabbt i bilen, men när vi kom hem så vaknade jag till en snabbis så jag hann äta innan jag begav mig till JohnBlunds rike igen hihi

Imorgon är pappa ledig då ska vi busa och mysa massor längtar hihi

Puss Tuwa

image181

Jag sitter helt själv :)

image182

Mmm bollarna är goda, men jag vill ha fler :)

image183

Slippery little suckers hihi

image184

Bara söt *ler*

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej hej

Tänkte bara säga att de e väldigt kul å läse å se bilderna , vad som händer over there med erm å lilla miss T. Så de e bara å fortsätta , hoppar jag in å kollar läget lite då å då =). Hälsa de andra , kram kram .

2008-05-18 @ 13:59:28
Postat av: Carolina

Vilken söt liten tjej :-) Tuwa, gulligt namn! Nae, det är ingen mer på G, än. Men det kommer väl så småningom ;-)
Så våra döttrar är ungefär jämngamla då, va roligt! Ja visst händer det saker! Nathalie är inte så jätte stadig när de gäller att sitta, lutar sig gärna framåt så hon nästan är vikt på mitten :-D
Ni har själv inga funderingar på en till? :-) Kram till dig o lill tjejen!

2008-05-18 @ 18:45:33
URL: http://iiinas.blogg.se
Postat av: Carolina

Hehe, ibland får man göra en kraftansträgning!! ;-)
Nu ska jag sätta mig o käka frukost, jag är lite dålig på det. Ordnar alltid så Natta får frukost såklart, men mig själv glömmer jag ofta bort. Dumt, eftersom man själv blir lidande jämt med skallebank o trötthet.
Kram

2008-05-19 @ 09:56:10
URL: http://iiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0