Fredag

Inte mycket och rapportera idag el ja kanske lite :)
Vi har haft besök idag av moster, Leoni, morbror och Amanda. Busade som vanligt en hel del men det är så tråkigt att ingen förstår att jag å Leo faktiskt vill busa med varann utan de lyfter alltid bort mig när jag kommer för "nära" henne.
Föräldrar!!
Jag har fått ett nytt "bollhav" med rutchkana men lite för dåligt med bollar tycker mamma så imorgon ska vi köpa fler :)
Men jag måste erkänna att jag är lite skeptisk mot den vart faktiskt lite ledsen när mamma satte mig i den första gången men jag hade ju just vaknat så vad förväntar de sig ;) blir bättre imorgon..

Glömde nästan bort att jag även fått en "special" beställd body med mitt namn och födelse år på som jag självklart hade på mig idag :)

Puss Tuwa

image177

Mitt "bollhav" :) (om man nu kan kalla det bollhav hihi)

image178

Min nya body, super fin eller hur?! :)

image179

Busar i min myshörna med sänghimmel hihi super mys :)

image180

Va tvungen å lägga ut en bild på världens sötaste och gosigaste vapendragare (mamma blir tokig på dem för de är FÖR kelsjuka hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0