Fredag på stan med Leoni och Isac

Så var det fredag och mamma och jag skulle in till stan och hämta mammas kusin Sophie från tågstationen vid 17.00. Sophie bor i skåne så hon hade åkt väldigt långt men fram kom hon hihi

Men tror ni mamma kunde vänta med att åka in så sent...nej såklart inte så jag fick snällt finna mig i att hon slängde på mig kläderna och vi begav oss in till stan för att shoppa innan. Iofs så hade jag ju redan bestämt att möta upp min kusin och Isac på stan, vi var nämligen oxå lite sugna på å shoppa vi med :)

Väl på stan fastnade våra mammor inne på New Yorker, mamma köper vanligtvis aldrig ngt därifrån..hon går inte ens in för det e så mycket kläder å allt e huller om buller men när moster skulle in en snabbis på Claes Olsson som ligger mittemor NY så valde mamma det istället. Som sagt där hittade de ju massor och till låga priser, synd bara att mamma är lite tjock så hon inte kunde ha tröjan hon vart kär i för den fanns inte i hennes strl så moster köpte en istället (hon e ju pinnsmal, jä*** kärring brukar mamma säga haha) men expediten sa till mamma att de skulle komma in igen snart så än har hon inte gett upp hoppet haha

Så vart klockan 16.30 och mammsingen fick panik hon skulle ju va på station 17.00 och runt den tiden är det så mycket trafik köer så hon dumpade mig på Waynes Coffee med moster och Agge. Jag vart sjövild och tyckte det var jätte kul så jag testade deras humör genom att tjoa å stojja och kastade alla mina leksaker på golvet gång på gång så tillslut var nästa alla på cafet upptagna med att plocka upp dem haha

här följer bilder

Puss Tuwa

image120

Inne på New Yorker, mamma fick va barvakt/vagnvakt då moster å Agge skulle prova kläder :)

image121

Min prins Isac :)

image122

Än så har jag inte sett att mamma fotar mig....

image123

Jaha nu så tar du kort på mig ...smile mamma... jag älskar kameran som ni säkert redan förstått hihi

image124

Kussen sussar sött i sin vagn...

image125

På fiket å jag har fått majsbåge :)

image126

Mums ...

image127

Jag bara ääälskaar å va med på bild...

image128

Har jag nämt att jag SKA bli fotomodell hihi, å inget anorektiskt schabrak haha

image129

Minuten innan bet jag mamma i bröstet rejält, mamma var inte glad åt det hon tycker jag har vassa tänder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0