Finspång runt

Ojoj idag har vi varit överallt el nästan i varje fall :) Vi började dagen med att promenera ner till vallonbygden, det är de som äger den nya lgh vi ska flytta in i. Sen gick vi till Babylon och mamma å pappa frossade i pizza, pappa började jobba tidigt idag så han åkte direkt efter maten. Mamma och jag stegade då vidare till morbror men väl där så va han ju självklart inte hemma, men han bor mitt emot posten så vi gick dit för att hämta ett paket istället. När vi var klara ringde morbror så vi bestämde att mötas på Viberga så det var bara å knalla vidare.

Väl hos morbror busade jag massor å blev trött å grinig så mamma fick "springa" hem med mig å så fort vi kom hem somnade jag omedelbara bums :)

Vaknade runt 18.00 å då skule vi visst iväg till mormor, mamma hade beställt tacos.
Hemma hos mormor finns det en jätte stor spegel som jag bara ÄLSKAR eftersom jag ser mig själv i den så där blev jag ståendes ett tag hihi

Alltså har vi gått idag:

Hemmet-Vallonbygden
Vallonbygden-Pizzerian
Pizzerian- Morbror
Morbror-Posten
Posten-Viberga
Viberga-Morbror
Morbror-Hemmet
Hemmet-Mormor
Mormor-Hemmet


Godnatt

Puss Tuwa

image174

Titta mamma det är ju jag :)

image175

Hånglar gör man bäst med sig själv hihi

image176

Men hallå..jag e faktiskt upptagen just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0