Dålig på att blogga

Ja jag vet, jag tjatar på mamma att hon måste blogga åt mig men hon är sååå lat. Hur som helst nu har mamma fått ändan ur vagnen (trots att det e jag som sitter i vagn å inte mamma hihi) och ska berätta lite om vad jag haft för mig idag :)

Vi följde med pappa in till stan och träffade mammas gamla arbetskompis Irma och hennes son Christian, tog en fika på Wayne´s där även moster, kusin, bobbo och hans syster Daniella hängde på :)

Fick lite nya kläder oxå 3par byxor och 3st  bodys super fina :)

Jag vart snabbt trött på stan så mamma och jag gick och åt på pappas jobb (Bishop Arm`s) sen tog jag mig en liten lur och somnade i min vagn.

Självklart gjorde jag en massa andra saker oxå tex busade med mamma innan jag skulle somna å försökte "skalla" henne och när det inte funkade så slog jag henne i ansiktet.

Mamma: Min dotter är för gullig, man känner sig verkligen uppskattad som mamma!

Tuwa: hihi sånt de (mamma och pappa) får ta ;) smile

Puss Tuwa

image167

haha Bobbo försöker härma min "busmin" men han e inte ens i närheten ;) men han ser himla söt ut..hihi

image168

Leo, Leo´s faster Daniella, jag (såklart) och Bobbo på Wayne´s

image169

Irma och Christian som för övrigt fyller 1år på samma dag som mamma blir 28år 2juni

image170

Många nya ansikten å kika på :) Man blir lite fundersam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0