Combo tallrik

Den himlans combo tallriken på O´Learys har mamma tjatat om sen igår tidig morgon så idag bar det av till stan. Mamma hade bestämt med moster och Angelica att ses på stan så hon kunde få den efterlängtade combon, väl på O´Learys var det inte alls combon hon hade suktat efter utan super snacks el ngt. Självklart måste mamma göra en special beställning som vanligt för hon ville byta ut vissa dipper å snacks (mamma kan ju aldrig va nöjd kräsen som hon e hihi)

Väl när hon fick in "snackset" så var det ju inte sååå gott som hon mindes utan hon passerade det mesta till A som glatt mumsade i sig ;)

När vi satt på O´Learys ringde mammas kompis Emma (ni vet hon som fixade min blogg) å ville hitta på ngt så Emma följde med oss hem till Finspång ikväll för att sova över. Mamma vart sååå glad inte många som kommer å hälsar på nu när vi bor här så det var trevligt för oss båda :)

På kvällen tittade vi på semifinalen av ESC och jag tyckte det va såå roligt asgarvade åt bidraget där det var lättklädda tjejer i vitt som studsade omkring haha de såg jätte roliga ut, å Emma hon skrattade lika mycket för de var så dåliga :)

Somnade jätte sent 22.00 men det är inte varje dag som vi har besök så man måste passa på hihi, mamma hoppas på att jag därför ska ta sovmorgon men det ska vi nog bli två om :)

Puss Tuwa



Kusse Leo i mammas famn på O´Learys, moster försökte få henne å titta in i kameran men ikke sa....



Jag på O´Learys, busade hela tiden men inte när mamma tog kortet hihi



Kolla frillan hihi ... Jag äter smörgås för första gången, lite kladdigt men gott :)



Hmm undrar hur många kort hon tänker ta den här gången...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha, ja det va faktiskt Emma jag tänkte på, ett himla tjat om dom där knäckemackorna jämt. ;-P

Min pappa vart min riddare i skinande rustning igår, han kom hit med knäckebröd och fetaost :-)Ja jag såg också lite utav ES igår kväll, men fan man blir ju inte imponerad alltså... Vissa låtar är ju skit dåliga, man fattar inte ens hur dom kommit till semifinal... Vad va det mer för låtar som ställde upp i deras land lixom :-D

Kram

2008-05-23 @ 09:20:25
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0