Barnvakt åt Leoni

I tisdags var vi inne i stan för mamma skulle va barnvakt åt min kusin. Moster skulle iväg på körlektion å jag fick busa av mig mid Leoni, hon var inte med på noterna men vi fick ngr fina stunder. Jag höll nästan på att få smaka på hennes fot men mamma hindrade mig i sista stund, hon e snabb hon mamma grrr...
Jag har nu kommit in i en fas då jag verkligen uppskattar andra barn, jag bara älskar dem å vill kramas och skrattar jätte mycket då de är så roliga :) Tyvärr så säger mamma ofta ifrån då jag gör dem illa säger hon, konstigt tycker jag men tydligen är det inte så skönt när man blir biten el rivd hihi   jag vill ju bara väl :)


Puss Tuwa

image143

Leo i sin "trygga" babysitter.. ;)

image144

Vi busar för fullt...

image145

Mamma tyckte detta va en rolig position av mig, nästan nere i split, el e det spagat hihi vem vet

image146

Hihi.... ( skit Day´s of our life´s i bakgrunden)

image147

hihi se så fina vi e face to face kusse å jag :) *ler*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0