Sol, bad och mys hos mormor.

Ikväll var vi hos mormor och mös på eftermiddagen/kvällen, jag badade massor i min Nalle Puh pool och busade med alla som va omkring mig :) Igår va vi oxå hos mormor och då råkade jag bajsa i poolen inte så fräsht men vad gör man när det trycker på hihi. det va bara för mormor och mamma att hälla ut vattnet och börja om från början med att springa med varmvatten hinkar innifrån :)
Har inte så mycket mer intressant att berätta så jag lägger ut lite bilder på mig själv istället från kvällen ♥

Jag allmänt gullig vid matbordet ♥



Jag gör sin special min, mamma tycker jag är så sjukt söt när jag gör den i tid å otid, mamma blir så stolt ♥



Ingen ser mig,mamma tror jag sover hihi men jag har hittat böckerna ♥



Mysigt nerbäddad i vagnen på väg hem ♥



Puss Tuwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0