dit, å hem sen, dit, å så dit, sen hem igen.

Hej hej

Idag gick mamma upp före mig, tro mig jag var väldigt förvånad när jag vaknade och ville ha hennes uppmärksamhet och hon var inne på två röda och såg PIGG ut... hmmf det förstör ju halva grejen med att vakna ju :)

Så tidigt imorse satte mamma mig i bilen och så åkte vi in till stor staden för att hämta upp pappa som sovit på jobbet, han var nämligen ute och drack sådan där öl kvällen innan. Efter upphämtning så åkte vi till Maxi huset och gick i lite butiker, mamma httade ett par jätte fina sommar skor, hur söta som helst jag blev jätte glad tihi.

Sen var vi på HM och pappa köpte nya solglasögon, efter det var det in i bilen igen och till Viberga här på hemma plan, efter en snabbis där inne så åkte vi hem så att jag fick mat var jätte hungrig och sen ville jag sova :)

Eftermiddagen kvällen spenderade vi på hotellt här i Finspång där dom har en jätte cool pub som påminner om den pappa jobbar på, så vi satte oss på uteserveringen. I skuggan SJÄLVKLART det var ju hur varmt som helst, där ute busade jag med mamma och pappa och sen kom även mormor och morfar rune. Som vanligt när alla vuxna är ihop så fick dom mat men inte jag, men mamma gav mig både bröd och så fick jag smaka lite kött, det var jätte mumisgt.
Sen kom jag på att pappa lärde mig att *bubbla* med saliven i munnen mellan läpparna imorse, självklart vet han inte om att han lärde mig det, han dummade sig ju bara men jag tycker det är jätte kul och därför så gjorde jag detta konstant i över en halv timme.

Ha ha det bäste av allt är att alla andra tyckte jag såg jätte rolig ut ;)

Sen gick vi förbi mormor en snabbis och lämnde lite grejer, sen gick jag hem hoppade i badet med mamma busade lite och sen somnade jag, pappa tycker jag e jätte söt när jag sover *ler*

Bilderna är ifrån idag när vi satt på restaurangen :)

Puss på er allihop//Tuwis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0