1År ...snart hihi

Mamma och pappa är sjuukt dåliga på att blogga åt mig  men det händer som sagt ibland och de gör det ju för MIN skull och INTE för andras, utan för att jag ska kunna läsa när jag blir äldre!

Mamma och jag va inne i stan idag och hon handlade födelsedagspresenter till mig, heeela bilen vart full så jag förväntar mig mycket då min dag kommer hihi
När jag fyller 1år ska vi ha en stor fest för mig med alla mina nära och kära och M/P ska beställa en jätte stor tårta med mitt namn på, självklart en som jag oxå kan smaka av. Mest föredrar jag glass men en glasstårta är nog inte lika uppskattat av alla gäster men jag kanske kan få lite glass ändå...hihi

Jag gör massor av framsteg nu men det vet ni ju redan, dvs ni som sett mig göra dem hihi

Får skriva mer å berätta vad fick och hur min dag var när jag fyller stor :)

Puss Tuwa

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tuwis...... Jag kommer inte ihåg vilket datum din stora dag är på. Snälla skriv o berätta för mig.

Kramis Angelica o Isac

2008-09-03 @ 20:51:27
URL: http://tvanyanseravguld.se
Postat av: MBip

Hej lilla docka! Har du öppnat några paket ännu eller? Säg åt mamma att hon och du kan komma ner till Söderköping så kan Emmas mamma "tant Bippa" få bjuda på en glass. De har jättegod glass på Rådhustorget! Kram o kram

2008-09-11 @ 08:22:57
URL: http://bippas.blogg.se/
Postat av: MBip

Grattis på din 1-årsdag!

2008-09-14 @ 23:49:23
URL: http://bippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0