Valborg

Idag är det Valborg å min pappa jobbar tyvärr så jag och mamma va hos mormor å moffa rune som "vanligt" å grillade. Det vart ett snabb besök då mormor är jätte förkyld och jag va ganska trött å mammig, så vi stannade i ungefär 2h och när vi kom hem hann mamma knappt byta till pyjamas på mig innan jag somnade.

Mamma och pappa älskar mina stora fina blå ögon och mina långa ögonfransar så här kommer ngr bilder på mig från dagen :)

Puss Tuwa

image101

Men mamma jag hade ju nästan Flora å så kommer du å stör...

image102

E det dom här du vill åt..blink blink *ler*

image103

image104

image105

image106

image107

image108

Ja jag vet att det blev ganska många bilder men ni vet väl hur stolta mammor e...phuuu lite jobbiga ibland hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0