Utflykt till storstaden ;)

Idag åkte mamma och jag in till stan, mamma sa att hon klättrade på väggarna här hemma men hon bara ljuger hon kommer ju knappast upp på väggen, det är ju knappt så hon kommer upp för trapperna här hemma.. hihi

Väl i stan träffade vi upp Angelica och Isak, men Isak va inte så rolig han bara sov men det tyckte hans mamma bara va bra för Isak va lite sjuk å behövde vila.

När vi hade sprungit klart på stan skulle mamma å jag ta bussen hem, jag har aldrig åkt buss förr och chaffören körde alldeles för fort tyckte mamma. Hon ringde tom till Östgötatrafiken och klagade, hon beskrev högt och tydligt vad hon tyckte om att deras chaufförer kör som de gör när det inte finns ngr bilbälten och småbarn fanns ombord.
Hon är lite pinsam ibland min mamma, alltid ska hon säga vad hon tycker men iofs är det ju bra man ska ju säga ifrån.

Mormor var här oxå å busade med mig men vi hann inte med så mycket för klockan var mycket när hon kom. Men två blöj byten hann hon med hihi..

Just det mamma och pappa har köpt en video/camera så nu ska de filma mig, dvs när de förstått hur den fungerar för just nu blir bilderna inte så bra tycker mamma. Man måste ju ställa in dem så det blir rätt och det kan inte min mamma än men fy skam den som ger sig hihi

Puss Tuwa

image40

Vackrast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0