Tråkiga Söndag

Idag har det inte hänt mycket, eftersom det är söndag har jag spenderat den mest som sig bör i sängen. Är visst ganska trött idag, vi skulle ut å gå förut men så ringde pappas jobb å han var tvungen att jobba. Men det gjorde inte så mycket att vi inte gick ut för jag sov nästan hela eftermiddagen.

Mamma har haft besök av morbrors flickväns syster som är frisör så nu är hon fin i håret, undertiden busade jag jätte mycket i min gåstol så nu ligger jag å slappar i sängen igen. Här kommer bilder på det, jag är jätte trött men det syns inte eftersom jag är en linslus av rang å alltid smilar upp mig för kameran :)

Puss Tuwa

image18

Trött...

image19

Tröttare....

image20

Full i Fan hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0