Tiger ;)

Här kommer de efterlängtade modellbilderna på...MIG såklart :)


image16

Cool

image14

Coolare

image17

I´m bad, I´m bad..you know it ;)

Btw var ute å gick idag typ hela dagen haha, var å kollade på nytt casa till mig sen ut å gå. Hem å äta snabbt sen ut å gå till morbror, var där å chillade i en dryga timme sen hem till mormor. Väl där busade jag massor så jag blev jätte trött å mamma å jag gick hem. Nu ligger jag väl ner packad i sängen å trivs som fisken i ..ni vet vad! Å för er som inte vet..vattnet hihi

Puss å kram Tuwa

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Tuwa!!
Vad söt du är på alla bilder och vad stor du blivit!! Hälsa Mamma från mig :-)
Kramis

2008-04-03 @ 23:35:31
URL: http://ninnie11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0