Söndag hos Morfar

Idag har vi vart på utflykt, först var vi en sväng på stan där mamma och pappa shoppade loss. När vi var klara begav vi oss till Morfar, men jag var såå himmla trött så jag visade inte upp min bästa sida utan va ganska gnällig. Förlåt Morfar men jag lovar att va mer social nästa gång :)
Jag blir sån när jag blir för trött, då blir jag jätte sur för det är en sån lustig känsla i kroppen att man bara vill sova men inte kan, konstigt det där.

Mamma var glad iallafall Morfar hade gjort sin speciella snitzel som mamma älskar, det är visst bara Morfar som kan laga sån god snitzel. Mamma har lovat mig att jag oxå ska få smaka snart, om ca 6månader kanske :)

När vi kom hem ville jag busa ett tag innan jag skulle sova så jag brände runt i min gåstol och sen fastnade jag framför elementet hihi...
Nu försöker jag sova för natten, men först måste jag ju böka runt lite i sängen som vanligt hihi

Puss Tuwa

image45

Innan vi åkte iväg, slappar lite på min "lekmatta"

image46

Moster och kusin..

image50

Morfar gör snitzel :)

image56

Va vill du? Jag har ju kört fast, hjälp mig då...

image57

Aha kameratime igen, bäst å le :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0