Sköna onsdag

Idag har det varit underbart väder ute så vi har spenderat mycket av dagen i solen, inte direkt i solen för det är inte bra för mig men ni fattar ;)

Pappa var så duktig å bytte däck på bilen (nästan själv ett litet gästspel av morbror dock) hihi.
Moster är i byn för mormor å morfar Rune har åkt iväg på en liten minisemester så moster är hus/hund vakt det tycker jag e kul för då kan jag busa med min lilla kusse lite.
Idag skrattade hon till och med åt mig när jag gjorde min speciella min, det kommer bilder på den senare för mamma har ingen kamera den här veckan för den har mormor med sig. Dock så förevigade moster ett par fina stunder så jag väntar på att hon ska skicka över dem när hon "flyttar" hem igen :)
Höll på att glömma men jag har fått en ny tand igen, rena rama tandfabriken jag hihi, det är den på vänster sida i överkäken så snart har jag fyra gaddar där. Foto kommer på det med :)

Puss Tuwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0