Shopping i storstan

Idag har pappa besök av en gammal kompis från Östhammar där han är uppväxt, så vi åkte in vid 12.00 tiden för att hämta han Rickard som pappas kompis heter. Sen begav vi oss upp till stan där mamma hade spender byxorna på hon hade ju pappas kort som brännde i fickan hihi ;)
Först skulle de äta så de gick till O´Learys och åt, där hade de reklam kort på borden som jag tyckte va himla roliga.

Efter maten gick mamma iväg å mötte Angelica och Isac hennes vanliga vapendragare när det vankas shopping :)
Jag satt kvar med pappa och Rickard för jag tycker inte det e så kul å åka mellan alla butiker som ni redan vet, sen var det ju de där kortet himla mumsigt. När mamma kom tbx så var det inte mycket kvar av kortet jag hade "ätit" upp det mer el mindre hihi så gott var det inte men allt ska ju smakas.. :) Synd att mamma inte hade kameran med sig då hade ni fått se bildbevis.

När vi kom hem så ringde mormor å frågade mamma om vi vilje följa med på långpromenad med henne och Tristan och det ville vi ju :) Vi gick riktigt långt el rättare sagt mamma och mormor gick hihi ... vi gick ner vid Gron en sjö här i Finspång så det vart även lite tuff terräng med lera å allt :)
Väl hemma igen visade jag mormor hur duktig jag är på att gunga och hur kul jag tycker det är, mormor stod framför mig å sa buuu jag vet inte vad det är men när ngn säger buuu till mig så skrattar jag jätte mycket hur kul som helst.

Nedan ser ni även vad mamma köpte till mig :)

Ligger förtillfället i min säng å vilar lite men jag ska nog gå upp lite senare så jag sover inte för natten den här gången :)

Puss Tuwa

image73

Gung...

image74

gung, gunga......

image75

gunga med mig, så ska jag gung gung gunga ahhaa, jag ska gunga dig, gunga dig hihi

image76

Super söt kjol, prickig blus, sjyssta jeans, hello kitty pyjamas och ett smyckesskrin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0