Ny lägenhet (snart)

Snart blir det ny lya som sagt, mamma å pappa var å skrev på kontraktet idag. Då kommer jag få ett nytt rum å leva rövare i å det bästa är att mitt rum är det största. Annars har det vart en ganska lugn dag morbror var här hela dagen å busade som vanligt en massa med mig, tror han e lite kär i mig ;) hihi det e ju iofs alla som träffat mig...
Ja menar vem kan motstå det här ansiktet som syns här nere ;)

Jag har även slutat med ersättning idag, mamma säger att jag e stor nog att äta vanlig  välling istället bhaa.
Välling e ju super äckligt, tjock och konstig smak med havre i, så vi ska nog bli två om den saken hihi.

Puss Tuwa

image30

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0