Mormor och Morfar

Vill bara klara upp en sak, jag skriver mycket om min mormor och morfar jag har bara två men eftersom min mammas föräldrar är skillda har jag två uppsättningar av morföräldrar jag har Mormor och morfar rune, varav mormor (Charlotte) är min biologiska, sen har jag Morfar och plastmormor Elisabet som ni nu förstår är morfar min biologiska och han heter Christer :) Här följer bilder på dem så ni vet hur det ligger till, vet att det är vissa som inte fått det rätt än :)

Puss Tuwa

image78

Morfar och jag :)

image79

Elisabet morfars fru ...

image80

Mormor och Rune, mormors man... :)

Förstår du nu Angelica? ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag fattar fortfarande ingenting

2008-04-17 @ 12:33:05
Postat av: Angelica

jag fattar fortfarande ingenting

2008-04-17 @ 12:33:11
Postat av: Angelica

Ahhhhh jag fattar!!!!!!
*blondy*

2008-04-18 @ 13:44:34
Postat av: Tuwa

Så bra, tyckte jag va tydlig nu ;) kramis

2008-04-18 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0