Matar Ankor

Hej nu var det länge sen jag bloggade men som sagt mamma och jag har ju varit sjuka  så jag får skylla allt på henne :)

Igår var vi ute på långpromenad här i Finspång, vi gick ner till slottsparken och passade på att mata ankorna som bor där. De är så roliga för så fort mamma el pappa slängde ut en lite brödbit så kom det massor av ankor flygandes det va jätte häftigt :) jag gillade dem jätte mycket speciellt när de kom nära å vi nästan var omringade av ankor, det va kul.

Vi var där idag med men eftersom mamma å pappa va tvungna å stanna och fika innan så hann jag ju självklart somna i vagnen innan vi kom ner så jag missade dem idag, men mamma säger att vi ska dit imorgon med å då jäklar ska här matas ankor :)

På kvällen gick vi till mormor å grillade, årets första grillning. Det var pappa som skulle visa sig manlig å det gick ju bra alla vart mätta och belåtna. Men sen vart jag så trött morbror var ju där å busade som vanligt en massa med mig å alla vet ju hur en tjej behöver sin skönhetssömn så när vi kom hem så dök jag i säng :)

Godnatt puss å kram Tuwa

image8

På väg ut till mina kompisar The Ducks

image9

Pappa å jag kollar läget

image10

Kolla mamma så många de är :) Ps mamma har lagt bröd på pappas axel hihi

image11

Slottet, synd att det ska renoveringar överallt men det blir ju fint tillslut :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken mysig natur att gå i!!!!!

2008-04-02 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0