Jag ska..

Har ju inte bloggat nu på 2dagar men jag ska jag lovar, just nu e jah så trött bara å ligger i min säng. Mamma och jag var ute på lång promenad å det tar ju på krafterna, på vägen hem svängde vi förbi mormor oxå och jag passade på att äta lite.

Mamma har vart så duktig idag och lagat mer matlådor åt mig idag blev det kalopps med morötter haricot vertes och potatis och sen gjorde hon kyckling med ris, morötter, haricot vertes och örtsås. Det sistnämda åt jag ikväll super gott jag gillar faktiskt all mat mamma lagar och det är hon väldigt glad för. Nu har jag nog ca 40 portioner i frysen av varierande rätter :) Det går ingen nöd på mig inte hihi....

Jag ska berätta mer sen vad vi hittade på igår vi var nämligen iväg på utflyckt som vanligt och mamma har bildbevis hihi men som sagt mer om det sen, nu ska jag vila klart först :)

Puss Tuwa

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tjena Tuwis!
Kan du fråga din mamma vad hon kryddar din mat med? Jag har fått lite idé torka...
kram

2008-04-19 @ 12:18:07
Postat av: Linda

Vilket duktigt mamma du har Tuwa som lagar så smarrig mat till dig... Nu har jag länkat så man kan gå direkt till din blogg från min..!!
Kramis

2008-04-20 @ 18:24:16
Postat av: Linda

Oh vad bra den blev!!!!!!

2008-04-20 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0