Hockey kväll

Inte mycket hände idag på dagen, jag vaknade som vanligt mellan 8-9 och stackars pappa fick släpa sig upp han såg jätte trött ut men jag va ju hungrig. När jag hade ätit och fått busa lite ville jag vila ett tag, man blir såå trött när man tränar på lekmattan hela morgonen. Sen var det dags för bad med mamma, det tycker jag är jätte mysigt men jag tycker inte om att tvätta håret för ibland kommer det vatten i ansiktet och det är läskigt.

Jag har även haft lite feber idag så det har inte vart ngt roligt alls, men mot kvällen försvann den och det var ju tur för mamma och pappa hade ordnat hockey kväll här hemma.

Mormor och morfar Rune var här och mamma hade förberett med hemma lagad pizza till matchen, jag fick som vanligt inte smaka men mamma hade gjort skinksås med potatis, morötter och broccoli och det var minst lika mumsigt :)

De åt även ostbågar innan matchen och jag ville oxå ha så jag fick majskrokar istället det är nästan samma sak fast utan allt det "farliga" mums hihi

Matchen var inte så spännande så jag lekte å busade en massa med mormor och så kröp jag nästan idag, ibland så kryper jag nästan men mest ålar jag mig fram och står på alla fyra å gungar. Man måste ju öva upp balansen innan man ger sig iväg ;)
Nedan följer lite bilder på hur dagen har löpt, varsegod å njut :)

Godnatt Puss Tuwa

image51

Nu kommer jag å tar dig...

image52

Men mamma då tar du kort igen...

image53

Baddags med mammsen, alltid lika kul :)

image54

Bus med mormor..

image55

Åhh tar du kort, smile :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0