Hmmm

Så vad har hänt idag då, jag vaknade som vanligt vid 9.00 och mamma hade sparkat upp pappa så vi mös ihop på morgonen. Sen blev jag trött som vanligt efter ngn timme så jag vilade lite, när jag vaknade var det pappa igen som kom in och hämtade mig. Mamma hade tydligen åkt in med mormor till stan för och shoppa å jag fick inte följa med, tur va det för jag tycker inte det e så kul å åka mellan alla butiker mamma ska in i ;)

Så började pappa jobba vid 17.00 i linköping och mamma hade inte kommit hem än så jag fick åka en sväng till morbror, men det var bara kul han är väldigt rolig min morbror. Busar alltid med mig en massa :)

På kvällen var vi hos mormor där moster och kusin hade kommit å hälsat på, ja självklart var Daniel där oxå :)
Jag busade massor å när jag tyckte att de inte tittade tillräckligt på mig skrattade jag å skrek jätte högt. Leoni tyckte nog jag busade lite för mycket men hon förstår nog när hon blir äldre å gör lika dant.

Lägger in lite foton, tyvärr hade mamma inte med sig kameran hos mormor men pappa tog ngr kort tidigare på dagen :)

Puss Tuwa

image42

Fotbolls Match mellan mig å Heffa Klumpen...

image43

Japp jag vann hihi...

image44

Vad ska vi hitta på nu då?! Va trött jag blev....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0