Helgen som gått

Pappa jobbade som vanligt i fredags så mamma och jag var inbjudna på grillkväll hos mormor och det va vi inte sena att tacka ja till. Morbror kom dit och busade med mig så nedan får ni en bild på det :)

I lördags så skulle mamma och pappa bort så jag sov över hos mormor, men det gjorde ju även kusin Leoni så vi hjälptes åt att leva rövare hihi. Men jag tyckte det var lite jobbigt när Leoni var ledsen så då blev även jag det, men det gick över snabbt som vanligt jag är ju en glad person :)

Mamma och pappa kom hem sent på natten och hämtade upp mig så jag fick sova hos dem, mamma tyckte jag va så söt för jag åt upp en hel flaska lelle sovandes. De kom väl ngn gång vid 03.30 men det struntade jag i så klockan 07.20 tyckte jag det var dags för mamma och mig att äta lite sen busa, det gjorde vi till strax innan elva på förmiddagen sen va vi båda helt slut.
Söndagen blev lugn vi myste mest hemma och jag var trött efter helgens eskapader.

Puss Tuwa

image97

Who´s the girl??!!

Kommentarer
Postat av: Manda

Åhhh, vilka hetingar!! ;) Grymt söt bild. Miss u all!

2008-04-29 @ 09:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0