God Morgon

Hihi idag vaknade mamma till vid 7.00 och eftersom jag fortfarande sov och solen lyste så starkt ute så tänkte mamma va smart å gå in i mitt rum och vinkla persiennerna så jag inte skulle vakna så tidigt. Mamma ville nämligen inte alls gå upp vid 7.00 och tänkte då att om det skulle bli mörkare i mitt rum så skulle jag sova ngr timmar till. Men ack så fel hon hade, när hon tassade in i mitt rum var detta som mötte henne två steg in irummet............

image63

Heeej....

image64

God morgon mammsen hihi...


Efter jag ätit min lelle var det dags för bus och vad då är roligare än att bränna omkring i min gåstol?! hihi
Idag upptäckte jag även tv bänken med alla sladdar och apparater.....hihi det e bara början......

image65

Hihi titta va jag fick tag på.....

image66

Dra å dra....

image67

Det ska gå, jag vill ju ha den......vart senare jätte sur när mamma tog bort mig därifrån, men det gick över fort när jag hittade en massa annat jag kunde busa med.

Nu ska jag vila igen, jag ville ju heller inte gå upp så här tidigt men vad gör man inte för mammsen ;)

Puss Tuwa

Kommentarer
Postat av: Angelica

hihi Isac älskar också
sladdar!

2008-04-15 @ 12:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0