Barnmorskan

Hej idag har jag varit hos den dumma tanten igen, hon tvingar alltid mamma å lägga mig på ett stor å opersonligt skötbord som jag absolut hatar. Hur som helst växt hade jag å nu mäter jag hela 70cm över marken och väger 7045g, det e inte illa ;) slapp ju sprutan åtminstonde idag :)

Sen bar det av till stan, pappa ska ju ha en sån där provning imorgon då de dricker en gul dryck som smakar skit helt enkelt, wiskey heter det visst. Mamma tycker inte heller om det så jag e inte ensam! Hihi
Han skulle hämta underlag så han vet vad han ska prata om så mamma å jag mötte upp moster å kusin Leoni å gjorde stan osäkra. Iofs satt jag mest å slappa men mamma hade med sig plånboken så lite shoppa blev det allt :)

Jag fick en jätte cool pyjamas med tiger på, ni vet han som e sååå irriterande i Nalle Puh, ska visa imorgon för blev inga modell bilder idag va såå sjukt trött. Just det strumpor blev det visst oxå men det e ju inte så intressant. Mamma handlade en massa till sig själv oxå men det bryr vi oss inte om :)
Hon är ju lite shopping tokig min mamma men det e ju inte så dåligt eftersom jag hoppas på att få allt jag pekar på i framtiden å mina chanser ser just nu ganska goda ut ...haha de du pappsen ;)

Puss å kram Tuwa

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha ja Tuwa "lite" shoping tokig är hon allt din mamma!!!
Men pyjamasen vill jag gärna se ÄLSKAR Tigger. hihi
Isac va också å vägdes o så igår :) 66cm o 7200g.. hihi stora killen nu ;)

2008-04-03 @ 13:45:26
URL: http://tvanyanseravguld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0