Mig är det pli på (el jag låter dem tro det än så länge)...

Ja vi va ju på IKEA idag där mamma och pappa köpte lite nya saker till mig och dem själva förstås, det va riktigt roligt för jag fick springa fritt mesta tiden. Eftersom jag är en smart kicka så gick/sprang jag hela tiden vid mamma och pappa och rörde inga saker överhuvudtaget. Jag har sett barn som inte gör som mig å de får oftast sitta i vagnen å det vill jag ju absolut inte så att sköta sig är det som lönar sig ;)

Vi åt även där och jag fick både pasta med köttfärsås och köttbullar av mamma, träffade en snygging vid bordet bredvid som satt å vinkade åt mig hela tiden. Tror han tyckte jag va söt :)

På kvällen kom moster å kusin Leoni vi skulle ju va barnvakt åt henne imorgon så hon fick komma redan ikväll å sova över. Vi busade massor och tog även ett välbehövligt bad ihop, jag skvätte som vanligt massa vatten och det dröjde inte länge innan Leo började göra samma sak hihi man ska lära dem tidigt hihi

Ngt jag fortfarande har lite svårt för är när hon leker med mina saker så vill jag gärna oxå leka med just dem så jag brukar ta dem från henne. Mamma säger att man inte får ta saker som andra leker med utan att man ska dela med sig så jag håller på å tränar på den saken. Jag kan ju leka med dem när hon leker med ngt annat el hela tiden när jag inte har besök :)

Imorgon.ska vi som lovat terrorisera mamma, ska bli kul å se hur hon hanterar oss när vi båda skriker samtidigt å springer åt varsitt håll hihi lovar att berätta om det imorgon moahahaha

Puss Tuwis




Kommentarer
Postat av: Mirry

Söt blogg du har!



Läs om vår härliga helg på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-07 @ 13:41:48
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Chasmine

håller med, verkligen en jätte, jätte söt blogg:)<3

2009-04-15 @ 13:33:13
URL: http://takealook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0