Torsdag...

Ja vad ska jag säga varit lite trött idag det är den himlans febern som jag hade i 4dagar som satt sina spår...
Jag har börjat med ngt nytt när jag äter jag gör en massa miner spottar å fräser å nej det är inte för att jag inte tycker om maten jag gapar mer än gärna efter mer men det är så kul att busa med mamma å pappa när de sitter å proppar i mig :)

Mamma la ju aldrig ut de här bilderna på mig från midsommar aftonen (el ja hon gjorde det på sin blogg men inte på min det egot ;) ) så här kommer de nu lite i efterhand :)

Vill oxå passa på att Gratta min plast mormor Elisabeth som fyller 50år idag grattis om du inte hade åkt iväg idag hade jag kommit å gett dig en puss :)

Morfar och Elisabeth och moster Karin flög nämligen till Kreta idag, hmmm konstigt att jag inte fick följa med det va säkert mamma som sa ifrån hihi
 
P.S  För er som inte redan vet så kan man bara klicka på de små bilderna så kommer de upp i full storlek ;)

Puss Tuwa




Kommentarer
Postat av: Linda Mellbin

Hello goding!!

Du växer och du knakar...söt är du!!! Hoppas du känner dig bättre nu efter febern... Snart får du och mamma komma in till stan så kanske vi kan luncha??

Kramis

2008-06-26 @ 21:12:09
Postat av: Angelica

Du är så sjukt lik din pappa tjejen :)

2008-06-27 @ 10:49:01
Postat av: Tuwa

ja vet jag e skitsnygg :) hihi

2008-06-29 @ 00:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0