Till mormor...el vem var det som beställde en sotarnisse...

Mamma ska in till stan idag och få sin massage som hon fick i present av pappa, ja ni tror väl inte han ska ge den själv hihi nej på Spa´t på Grand ska hon får ligga och bli knådad i en hel timme....mamma e såå glad, jag fattar inte varför det ska va så kul jobbigt å ligga still så länge när man kan busa istället....Jag ska ivarje fall till mormor och busa hon är världens bästa och gör alltid så fula miner åt mig att jag skrattar så jag nästan kiknar varje gång :)

Mamma tog kort på mig efter jag ätit på hennes tofflor, jag tyckte de smakade lite konstigt men lika glad var jag för det men gladast var nog toffeln hihi ;)

Puss Tuwa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0