Jag är sjuk :(

Jo det är så...jag är sjuk, när jag vaknade imorse kändes inget speciellt och mamma märkte inget men sen somnade jag om och när jag vaknade igen var klockan 12.30 och jag hade jätte hög feber....Mamma sa att jag nästan "brinner upp" och jag hade 39C vid temptagning första gången. Inte har jag haft ngn vidar matlust heller men mamma envisades hela tiden med att göra iordning massa olika mat men jag åt bara pytte lite av varje så lite har jag fått i mig och sen ha jag druckit massa massa vatten hela dagen...

När jag fick en supp tidigare idag så lättade febern åtminstonde lite så då busade vi loss här hemma, jag kastade boll med mamma det är min nya favorit lek :) ......Tyvärr så kom febern tbx efter ett tag och jag mådde inte lika bra längre så då var det bara att lägga sig och nanna lite till ....

Ja sovit har jag nästan gjort hela dagen så vi får väl se om jag kan sova ngt inatt, mamma håller ivarje fall tummarna för det...hon gillar ju att sova som sagt hihi

Puss Tuwa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0