Ikea....

Idag har jag varit på Ikea med mamma, det va sådär jag hade ju inte hunnit sova middag innan så jag var ganska trött och vem vill rulla omkring i en massa butiker då.... Lite nya saker är på väg hem till mig nu som mamma och pappa har köpt, ett par häftiga byxor från Cheap Monday och ett par urläckra stövlar i äkta läder, sen kommer det paket från Dunnis nu i veckan med hihi jag e bortskämd jag :)

Förra veckan fick jag en massa nya leksaker å mamma betalade med en stoor lapp så billigt vart det nog inte, men det e jag värd tycker jag .......mormor har oxå köpt leksaker till mig så nu har jag massor men man ju aldrig få föör många el hur :)

Puss Tuwa

Cheap Monday och nya stövlarna....


Kommentarer
Postat av: J

Hej!



Coola brallor, får man fråga varifrån du har beställt dom? =)

2008-08-24 @ 18:45:32
URL: http://johannastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0