Helgen

Som mamma berättade tidigare var det dop i helgen, så på söndagen infann vi oss vid Risinge Kyrka, jag har ju vart där en gång tidigare när jag blev döpt så jag kände igen mig direkt...

Dopet var jätte fint men jag tyckte det var roligast att krypa omkring på golvet framför prästen och alla som satt där framme, moster sa att jag fick göra det för då kunde hon ha ngt att titta på istället för att alla skulle titta på dem hela tiden (och jag har ju som sagt inget emot uppmärksamhet ) hihi
Roligast var nog när pästen tog en prat paus och det var helt tyst i hela kyrkan, lite tråkigt tyckte jag å la av en brak skit til allas förtjusning..mmm man e ju ett charmtroll utan like hihi..

idag har vi mest vart hem och myst mamma är lite "sjuk" förskyld sa hon visst att det hette men jag tycker hon överdriver lite hon kan ju busa med mig så då kan man ju inte må såå dåligt. Men även jag har vart trött idag, det är värmen som tar musten ur en man orkar inte lika mycket när det är så varmt. Får se vad vi ska hitta på imorgon det beror ju lite på mamma som sagt, men hoppas vi gör ngt kul..

Puss Tuwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0