Dop present

Vart en sväng till stan idag i vanlig ordning, vi skulle nämligen hitta en dop present till min lilla kusse å det gjorde vi tillslut.
Det var en herrans massa folk i alla guld affärer för det är visst studenternas dag idag och det var många som handlade present i sista sekunden, dålig framförhållning tycker vi ;)

När vi var färdiga kurrade det både i min och mammas mage så vi gick ner till pappas jobb och satte oss, där åt jag ungsgratinerad falukorv med grönsaker och potatis och till efterätt ordnade pappa lite gräddglass mums mums. Maten hade mamma självklart lagat men vi värmde där nere :) Efter ett tag kom även Emma ner hon hade just slutat jobba å längtade sååå efter mig så klart hon fick hänga med oss haha
Tyvärr så var det ju just studenternas dag så de åkte förbi hela tiden å sjöng å gapade om hur bra de var, tillåt mig småle lycklig å fri idag arbetsförmedlingen imorgon haha...det var inte jag som sa utan mamma såklart :)
Hur som helst de skrålade och gapade så högt att mamma vart rädd om mina öron så så här såg jag ut då :)



Hur söt som helst :)



Lite stora kanske hihi

Efter ett tag började jag tröttna på allt oväsen och alla människor som nu började strömma in på serveringen så mamma beslöt sig för att vi skulle ta en tur runt strömmen så jag skulle sova lite, jag var nämligen jätte trött. Men det var så mycket bilar och folk överallt så jag fick inte en lugn stund så tbx till Pappa och hämtade bilnyckeln så begav vi oss ut till morfar i Lindö för lite lugn och ro :)
Där åt jag lite till men nu var det burkmat å det tycker jag inte om mamma har ju skämt bort mig med hemma lagat så det enda jag kan stå ut med på burk nu är köttbullar men det hade de ju självklart inte i affären.



Lindö hamnen...



Morfars Pool :)

Imorgon ska vi åka till Morfar igen å bada å sola hela dagen, vi är själva där för Morfar, Mormor Elisabeth, och Moster Karin är på sjön i skärgården. det ska bli sååå kul å vi ska mysa en massa allihop (Jag, mamma, pappa och mammas kompis Emma).

Puss Tuwa

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag tänkte köpa den andra boken nu i veckan. :) Så himla söt din unge är. Med hörselskydd och allt. Haha!

2008-06-08 @ 12:13:44
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0