BVC

Idag har vi vart på BVC och träffat tanten som jobbar där...hon är jätte snäll men hon är dum tycker jag när jag måste klä av mig och ligga på ngn konstig bänk och på ngt som kallas våg hmmm inte kul alls...
Stor hade jag blivit sen sist jag var nu 74cm lång och väger hela 7675g ganska starkt jobbat tycker jag :) inte konstigt så mycket mat mamma proppar i mig men det är bra för sist hade jag gått ner på "skalan" och nu pekar den upp igen :)

Jag har inte haft så mycket feber idag men har känt mig ganska trälig ikväll inget passade lixom men jag tyckte efter allt bökande att det var skönt att krypa upp i mammas famn och mysa lite....somnade ganska sent ikväll oxå så får väl se om mamma och pappa får sovmorgon el inte hihi

Puss Tuwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0