Badhuset

Idag har jag varit på badhuset för allra första gången det har ju öppnat ett nytt badhus här i finspång med värsta äventyrsbadet.
Det fanns 2rutchkanor varav den ena gick super snabbt och var helt svart med diskolampor i, den andra var säker 2meter bred så man kunde åka på stor gummiringar i den och flera personer i bredd.  Sen fanns det en hel del massa annat men det roligaste tyckte nog mamma var forsen där man nästan flög fram å mamma hade ingen som helst kontroll på sina lemmar hihi Självklart fick inte jag åka ngt av det omnämnda men jag var med mamma i stora poolen och bada en massa i den vama poolen.
Senare på dagen var vi på lång promenad med mormor, mamma skulle handla kattmat så vi knatade iväg till Viberga. Det är jätte skönt att va ute nu när vädret är så bra men jag tycker inte alls om när solen ska jäklas med en hela tiden så jag inte ser ngt. Visst mamma har köpt 3st solhattar men dem vill jag ju inte ha på mig hela tiden de är ju så goda att tugga på å då kan de ju inte sitta fast på huvudet ;)

Puss
Tuwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0