Helgen hos Farmor & Farfar

Som jag tidigare berättade var jag och pappa en helg hos farmor och farfar, eftersom det är min mamma som bloggar mest åt mig så är det ju liite svårt för henne att blogga om detta då hon inte var med. Men jag har tjatat på pappa nu att han ska hjälpa mig med att berätta om allt vi gjorde och de fina bilderna som vi tog så förhoppningsvis får han det gjort under veckan.

Mamma börjar oxå bli dålig på att blogga här men hon berättar ju det mesta om våra dagr i hennes egna blogg så det kan ni ju läsa mer om där.
Vi har kommit överrens om att vi ska blogga på min de gånger vi gör ngt speciellt el känner att vi har ngt att berätta så det blir ju tyvärr inte varje dag som jag bloggar, men desto roligare när jag gör det :)

Bjuder på en bild från farmor och farfars trädgård då jag och mina kusiner Elin och Ida rockar loss i sandlådan, min första gång i sandlådan oxå :)
Jag bloggar ju inte så ofta om farmor och farfar men det beror ju på att de bor så himlans långt bort från mig, men det farmor betyder ju inte att jag inte tänker på er!


Puss Tuwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0