Bus hos mormor....

Idag skulle mamma iväg och fixa i nya lgh så jag fick va hos mormor ett tag å busa.....efter ett tag så fick de besök av Runes brors dotter, hon hade 3barn i åldrarna 8år,6år och 2år....Jag älskar barn så jag busade massor och hade sjukt kul, skrattade mest hela tiden...efter ett tag kom mamma tbx så vi myste lite och gästerna åkte iväg...jag vinkade massor och gav alla en stoor kram :)

Jag börjar ju bli så stor nu och hänger med så mycket så jag vet precis hur jag ska göra för att underhålla alla vuxna....
det e enkelt, prata mycket, fräsa med läpparna och tungan så salivet kvätter (det e en favvo) alla skrattar då.....bra party trix det där ;) Jag e allmänt en glad och mysig/rolig tjej helt enkelt...

Nästa helg ska jag åka med pappa till min kusiner de är 4år och 2år oh vi komme ha sååå kul, längtar redan....de kommer bli såå överraskade över hur stor jag blivit :)

Puss Tuwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0