Baddarn :)

Japp jag har badat en massa både igår och idag hos mormor, eftersom vi bor i lgh så är det lite svårt att slänga ut en pool på balkongen så det är tur att jag har nära till mormor :)

Igår så va Leoni även där och hon försökte ta MINA leksaker mormor har köpt till mig (de var till dem båda men Tuwa tror allt är hennes) men jag va snabb på att ta tillbaks dem.
Hon får inte ha ngr leksaker haha jag snor dem direkt :)
Igår fick jag bada i en liten badbalja då jag hade min pool hemma men det gick bra, jag plaskade för fullt och ville mest stå å glida med fötterna....haha en gång ramlade jag över kanten till å med å mamma filmade, det gick bra för jag slog mig inte mormor va där å räddade mig :)

Idag så tog vi med oss min pool så jag badade i den istället, det va lite roligare då jag hade mycket större plaskutrymme, hela två ggr badade jag det e ju så himlans kul hihi

Nu så vilar jag lite, ska mysa med mamma ikväll för imorgon åker pappa och jag iväg till mina kusiner och då får jag inte träffa mamma på heela helgen :( men det går nog bra ändå pappa är ju med å jag tar med mig min heffa så vi kan mysa :)

Puss Tuwa




Kommentarer
Postat av: moster

ÅÅh lilla sötnos! en dag kanske du blir lika duktig simmare som mamma din, hon lyckades tillomed ta järn-magistern när hon gick i simskola, mallig va hon också. Hon trodde hon va så duktig på att simma att hon en gång tänkte bada i sjön en vårdag redan i mars, men då kom allt mormor och hämtade henne, och din mamma fick riktigt mycket skäll! Haha!

2008-07-10 @ 23:31:13
Postat av: Stefan

Sikket radar på dom små damerna är =)

2008-07-12 @ 01:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0