Suuuk.....

Mmmm jag e suuuk el sjuk som man igenligen stavar...har 39graders feber och mår allmänt dåligt...mamma stoppar upp konstiga mediciner i baken på mig men de hjälper så det är ju toppen...när de funkar som bäst känner jag inte ens av febern men jag sover mycket iofs....

Idag fyllde morfar Rune år och vi var där och åt mat och tårta jag åt mest grädde el lite i varje fall jag ville ha mycket men mamma gav mig bara små munsbitar :(

Hemma hos mormor va även min kusse Leoni och moster med karl (Daniel) pappa var tyvärr inte med för han jobbade...suck... men kul hade jag...busade massor med Leo å jag märkte att hon gärna ville busa med mig men men hon satt i sin babysitter och kunde ju inte göra så mycket...men jag pratade massor med henne och det kändes som hon förstod mig...man vet ju inte 100% när man inte får ngt svar men ibland känner man bara sånt på sig...

Nu sover jag men jag bad mamma skriva lite åt mig så ni som inte bor i närheten får en blick av hur min dag sett ut :)

Puss Tuwa



Kommentarer
Postat av: Fia Regland

Hej! hälsa grattis i efterskott till Rune:D gud vad dom har blivit stora, Tuwa & Leoni :P Hälsa dom andra :D Puss

2008-06-24 @ 14:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0