Hagel-Blixtar-Åska och Sol

Hejsan.

Dagen började precis som vanligt, jag vaknade och skrek på mamma och pappa idag var det mammas tur att gå upp enligt pappa men jag tror inte mamma höll med riktigt *tihi* men hon behövde inte vara uppe så länge jag ville bara ha mat och en ren blöja sen somnade jag om. Vid elva var det dags igen och då kom pappa, han skulle sätta mig vid tv:n när han gjorde mat men den funkade inte så vi busade istället. Efter maten så gick vi in i mitt rum och busade massor i bollhavet och med mina mjukdjur jag har ju några stycken ha ha.

Sen ville pappa vara snäll mot mamma, han hjälper inte till så mycket enligt henne och i ärlighetens namn har hon nog rätt men han är himla rolig pappa :) så vi diskade, hängde tvätt och kastade sopor sen VÄCKTE vi mamma hon fick sova massor ända till 12:45 tröttis mammis.

Vid tre tiden efter att jag vilat så skulle vi in till stan det var ett väldigt konstigt väder jag fick uppleva hagel för första gången och så såg jag blixten och hörde åskan oxå men jag blev inte rädd det var mest kul, mamma däremot är väldigt rädd för blixten stackars henne. Vi var på Mio jätte länge s*it tråkigt ju :) sen var vi på Rusta och sedan tittade vi på golv till nya lägenheten jätte fint kommer det bli hoppas att morfar Rune kan hjälpa till att lägga det :)

Men efter regn kommer solsken mamma skulle ränna på stan så jag gick med pappa till hans jobb där jag charmade de flesta med mitt gälla skrik (skriker mest när jag e glad tihi) och mina upptåg, vi åt glass kröp på golvet hängde i baren och beställde av tjejerna pappa jobbar med sedan var vi in till köket och tittade när Andreas lagade mat till alla gäster det var jätte varmt där inne men det fanns massor av roliga saker att titta på och rycka i ha ha sen kom mamma och min moster och min lilla kusin vitamin solen lyste så fint då så vi satte oss UTE *ler och vi fick titta på när de vuxna åt massor av mat men jag fick smaka lite bröd och åt kyckling med ris som vi hade med oss hemifrån.
Sen kom Jenny ut med två jätte roliga bollar som jag bet i och kastade på marken hela tiden så att ALLA fick plocka upp dem åt mig :)

Efter ett tag så var det dags att åka hem jag somnade direkt i bilen var jätte trött när vi kom hem fick jag gröt och en ren blöja sen var det dags att sova, så nu sover jag för natten det är jätte skönt och jag kommer sova hela natten.


PUSS PÅ ER//Tuwis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0